Victor Verse

"Összetiport lelkek, hulló könnyek,
Fájdalmas emlékek kísérik lépted.
Nem zavarnak Téged,
A bűn nem éget,
Beteg a lelked,
Méreg a véred..."

2011. február 19., szombat

4.Fejezet: A Látogatás

Reggel fásultan és nagyon nehezen keltem...
Sóhajtva leballagtam a földszintre és ekkor jutott eszembe az álmom...Vagyis...Az utána történtek is.Megborzongtam a gondolatra, hogy valaki szabadon mászkált a házamba, miközben én aludtam...A konyhába siettem és körül néztem.
-Minden ahogy...-Kezdtem volna bele, de nyugodtságom elszállt, amikor megpillantottam a mosogatót...Az edény-halom szét csúszott...Magától?! Nem hinném.
Remegni kezdtem.Valaki tényleg itt járt...De ki?!
Próbáltam megnyugtatni magam, miközben kitöltöttem magamnak a kávémat...Biztos csak hallucináció, feledékenység, amnézia, vagy valami hasonló hülyeségem van...Vagy...Csak szimplán begolyóztam.Igen, ez valószínűbb.
Megreggeliztem, aztán mentem felöltözni.
Egy pántos felsőt, rá bundás mellényt, egy farmert és kiegészítőket kaptam magamra.Parfüm, a fekete táskám, csizma és kész is voltam.
Mentem sminkelni, fésülködni, fogat mosni, aztán mentem a galériába.
***
Beléptem az épületbe.Kim egy nővel beszélgetett a pultnál.
-Rendben, akkor pénteken.-Bólintott a nő.-Viszont látásra!
-Viszlát!-Intett Kim, majd a nő mellettem elsietve távozott.
-Helló...-Léptem oda a pulthoz.-Na...Mesélj a tegnapról.
-Nos...Először is: Neked is szia.-Mosolygott rám.-15.000$-t kerestünk egy aukcióval.Ami elég szép összeg!
-Remek!-Nevettem fel.-És...Valami más?
-Ja tényleg...Keresett téged egy irtózatosan, démonosan, rossz fiúsan szexis srác...Hagyott itt neked pár sort.-Adott át egy cetlit.
"Trisha!
Kérlek adj nekem még egy esélyt, megmagyarázok mindent.
Gyere ma délben a White Horus-ba egy ebédre.
Remélem eljössz és ott mindent elmondok, üdv Victor!"
-Nem...Én Victor Sparkless-t csak szimplán őrültnek nevezem...-Sóhajtottam.
-De irtó helyes...És azok a kék szemek...-Ábrándozott Kim.-Amúgy mit írt?!
-Ma találkozzak vele délben a White Horus-ban...Meghív egy ebédre.-Sóhajtottam.-Szerinted?Elmenjek?
-Ez nem kérdés!El.-Bólogatott.
-Oké...-Vontam vállat, majd a falon függő órára pillantottam.Tíz óra.Még volt két órám, így hátra mentem festeni.
***
Háromnegyed tizenkettő van és a White Horus felé igyekszem.Mondanom sem kell, a szívem a torkomban dobog...
Aztán megpillantottam az éttermet...
Mély levegőt véve, csillapítva a remegésemet beléptem...
Egyből kiszúrtam Victor-t leghátul...Elindultam arra...
-Szia...-Mosolygott rám, mire én levettem gyorsan a kabátomat és leültem vele szemben.
-Örülök, hogy eljöttél...-Mosolyodott el.
-Csak azért, hogy válaszolj a kérdéseimre.-Feleltem halkan.-De...Nem hinném, hogy ez lenne a legalkalmasabb hely a válaszadásra.-Néztem körül.-Túl sok fültanú lenne.
-Szóval...Nem is szerény személyem miatt vagy itt.-Mosolyodott el.
-Tegnap éjjel...Járt nálam valaki...-Mondtam.-És véletlen egybeesésként...Veled álmodtam.
-Sok lány álmodik velem...-Dőlt hátra.
-Ott voltál nálam tegnap éjjel, a tudtom nélkül?-Kérdeztem halkan.
-Talán igen...Talán nem...-Vont vállat.
-Őszinte választ várok, Victor...-Hajoltam előrébb.
-Igazad volt...Tényleg túl...Sokan vannak itt.-Állt fel.-Gyere, mennyünk el hozzám.
-Hozzád?!-Álltam fel én is.-Nem gondolod, hogy felmegyek a lakásodra?!
-Megerőszakolni nem foglak.-Horkantott gúnyosan, majd ketten kiléptünk az étteremből...
Néhány utca sétafikálás után megálltunk egy nagy tömbháznál.Ismertem az épületet.Egy nagyon elegáns hely...
Bementünk a házba, be a liftbe és fel...
Nem is tudom mennyit mehettünk, csak a világító 9-est láttam, aztán kiléptünk a liftből és a folyosó végén lévő lakásba mentünk be...
Levettük a kabátunkat, Victor pedig felakasztotta őket.
Majd egy nappaliba terelt, amitől elállt a lélegzetem is.
A fehér falakat megvilágította a hatalmas ablakon besütő napfény...Leültem a kanapéra...
Victor pedig velem szembe.
-Tudom, hogy...Tudom, hogy ismersz...Vagyis...Gyerekkorodból.-Mondta halkan.
-Igen, nagyon is jól ismerlek...Tizenegy éve...Ennyi ideje álmodom mindig az arcoddal...Ennyi ideje egyedül vagyok.Ennyi ideje ölted meg a szüleimet...-Mondtam előre dőlve.
-Mondhatnám, hogy sajnálom, ami így is van, de...Ez neked nem számít, igaz?-Pillantott rám.
-Bizonytalan vagyok...-Ráztam meg a fejem.-Dühös, de nyugodt is egyszerre...Nem tudom miért, vagy...Hogy...De...-Megráztam a fejem.-Valahogy...Nem tudok rád dühös lenni.Amióta találkoztunk megszűntek a rémképek és...Elfelejtettem a múltam.
-Én voltam nálad tegnap éjjel.-Mondta hátra dőlve.
-Hogy jutottál be?!-Kérdeztem.
-Az ablakodon.-Felelte egyszerűen, mintha ez egy hétköznapi dolog lenne...
-Miért?!Miért mentél be csak úgy a házamba?!-Kérdeztem ismét.
-Mert...Muszáj volt látnom téged...-Mondta halkan.-Szükségem volt rá...Rád...-Sóhajtott.-Úgy éreztem, megőrülök itthon, egyedül...Nélküled és...Úgy döntöttem elmegyek...
-Öhm...Victor...-Pillantottam rá.-Mi vagy Te?!
-A legrosszabb rémálmod.-Felelte szomorúan.-Egy szörnyeteg vagyok...
-Szörnyeteg?!-Néztem a szemébe.-Miféle...Szörnyeteg?Godzilla?!King Kong?!-Nevettem fel.
-Egy vámpír.-Felelte komolyan, majd a szemembe nézett...-Vámpír vagyok.

2 megjegyzés:

  1. uhh... időt kérek a feldolgozásra.

    na szóval... nem hittem volna, hogy bevallja a vámpírságát, de ez sokkal jobban fokozza a hangulatot.
    amúgy honnan szeded az ilyen ruhaösszeállításokat?
    siess!!!!!!!!!!!!!
    puszillak!♥
    DorCsa

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    :D:D én is csak úgy beírtam, tudod :D:D
    Úgy csavarom a sztorit, ahogy jön :D

    a ruhákat a www.fashion.hu oldalon lehet összeállítani.regisztrálni kell és ott van olyan, hogy Szett Összeállítása.
    :D
    Siettem!^^
    Puszi!♥
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés